Serviciul clienti Roshan, premiat cu certificare ISO 9001
Recunoasterea calitatii reflecta autoritatea companiei in inovatie si serviciile oferite clientilor
13 septembrie 2011. New York. Roshan, companie care continua sa deschida noi drumuri inovatoare in calitatea sa de lider in furnizarea de servicii de telecomunicatii in Afganistan, a anuntat astazi ca divizia sa serviciul clienti a fost premiata cu certificarea ISO 9001:2008, reprezentand cel mai inalt nivel al managementului calitatii recunoscut de Organizatia Internationala pentru Standardizare (ISO).
Divizia serviciul clienti de la Roshan este prima din Afganistan si una dintre putinele centre de apel interne din lume care sa fi castigat certificarea ISO 9001.
“Roshan a stabilit constant valoarea de referinta pentru serviciul clienti din Afganistan si din regiune. Certificarea ISO 9001 demonstreaza angajamentul nostru de a asigura cele mai inalte standarde in inovatie si calitate pentru a indeplini nevoile clientilor nostri,” a spus Altaf Ladak, directorul de operatiuni al Roshan. “Pozitia noastra de lideri pe piata este rezultatul atentiei pe care o acordam clientilor nostri si garantarii celei mai bune experiente posibile pe o piata foarte competitiva.”
Divizia serviciul clienti de la Roshan a primit certificarea ISO 9001 in urma unui audit exhaustiv si a unei evaluari riguroase a sistemului sau de management al calitatii, efectuat de o agentie de certificare acreditata ISO. Certificarea inseamna ca toti clientii Roshan au acces la cele mai calitative servicii dedicate lor in Afganistan.
Roshan a fost compania care a deschis prima in Afganistan un centru de apel dupa modelul celor din Vest, iar in prezent acesta este cel mai mare centru de apel din tara, deservind cei peste cinci milioane de abonati activi. Centrul de apel are peste 160 de locuri si se ocupa zilnic de peste 20000 de apeluri.
Beneficiind de tehnologie de ultima ora, centrul din Kabul este echipat cu un sistem de raspuns interactiv in mai multe limbi – dari, pashtu si engleza. Angajatii Roshan responsabili cu serviciul clienti, dintre care aproape o patrime sunt femei, sunt profesionisti foarte bine instruiti, capabili sa asiste clientii in rezolvarea unor varii probleme. Centrul ofera aceleasi servicii si unui numar de companii de varf din Afganistan si unor organizatii internationale.
“Certificarea ISO 9001:2008 este o marturie a faptului ca putem atinge standardele mondiale intr-o tara in curs de dezvoltare, asa cum este Afganistanul. Roshan a integrat procese specializate, a introdus tehnologia manageriala a celei mai bune relatii cu clientii si continua sa investeasca in dezvoltarea unei forte de munca orientate spre client si foarte bine pregatite,” a adaugat Ladak. Pentru informatii suplimentare despre Roshan, vizitati www.roshan.af.