Satisfactia consumatorului si ISO 9001
Satisfactia consumatorului vis-a-vis de responsabilitatea manageriala in cadrul ISO 9001
ISO 9001, standardul de calitate al Organizatiei Internationale de Standardizare (I.S.O.) pentru managementul calitatii creaza premisele unui adevarat angajament al managementului unei companii pentru a indeplini si chiar depasi asteptarile consumatorului prin livrarea de produse de calitate exceptionala sau prin furnizarea de servicii ireprosabile, in timp util si la preturi rezonabile.
Acest obiectiv al standardului de calitate ISO 9001 : 2008 pentru managementul calitatii creaza presiune asupra echipei manageriale pentru dezvoltarea de politici corporative prin care se impune implicarea intregului personal, in masuri diferite si cu responsabilitati corespunzatoare, in cadrul sistemului de management al calitatii.
Echipa manageriala are, de asemenea, rolul de a proiecta in mod activ planul corporativ de calitate si sa aloce resursele necesare pentru implementarea si monitorizarea cerintelor stipulate in plan.