• Informații despre certificarea ISO, la un click distanță!

    » V-ati lovit pana acum de rigiditatea unor firme de consultanta ISO sau a unor organisme de certificare in a raspunde simplu la nevoile societatii dvs. de obtinere a unui certificat ISO sau, pur si simplu, de a primi doar anumite informatii? Doriti ca lucrurile sa fie mai simple?

    » Cere o COTATIE DE PRET sau alte informatii GRATUIT

Satisfactia consumatorului si ISO 9001

Satisfactia consumatorului vis-a-vis de responsabilitatea manageriala in cadrul ISO 9001

ISO 9001, standardul de calitate al Organizatiei Internationale de Standardizare (I.S.O.) pentru managementul calitatii creaza premisele unui adevarat angajament al managementului unei companii pentru a indeplini si chiar depasi asteptarile consumatorului prin livrarea de produse de calitate exceptionala sau prin furnizarea de servicii ireprosabile, in timp util si la preturi rezonabile.

Acest obiectiv al standardului de calitate ISO 9001 : 2008 pentru managementul calitatii creaza presiune asupra echipei manageriale pentru dezvoltarea de politici corporative prin care se impune implicarea intregului personal, in masuri diferite si cu responsabilitati corespunzatoare, in cadrul sistemului de management al calitatii.

Echipa manageriala are, de asemenea, rolul de a proiecta in mod activ planul corporativ de calitate si sa aloce resursele necesare pentru implementarea si monitorizarea cerintelor stipulate in plan.

28th January 2011 - Satisfactia consumatorului si ISO 9001 » Noutati ISO

Despre InfoCert

Informatii online despre consultanta ISO, despre managementul calitatii si implementare ISO, certificare ISO 9001, 14001, 22000, 27001, 13485, HACCP, OHSAS 18001, SA 8000.
Citeste in continuare »

Recomandari

Organisme de certificare, Firme de consultanta ISO, Implementare OMFP 946 - Control intern managerial la Institutii publice, Cursuri auditori ISO externi/interni sisteme management, Marcaj CE de conformitate, ANRE