• Informații despre certificarea ISO, la un click distanță!

    » V-ati lovit pana acum de rigiditatea unor firme de consultanta ISO sau a unor organisme de certificare in a raspunde simplu la nevoile societatii dvs. de obtinere a unui certificat ISO sau, pur si simplu, de a primi doar anumite informatii? Doriti ca lucrurile sa fie mai simple?

    » Cere o COTATIE DE PRET sau alte informatii GRATUIT

ISO 9004 – Abordarea – Elemente de managementul calitatii

Abordarea orientata spre raportul proces-cost
• Abordarea orientata spre raportul proces-cost selecteaza un proces, apoi isi da seama cat costa sa serveasca nevoilor clientilor sai. Aici costurile se impart in felul urmator:
• Costul conformitatii. Aici se adauga toti banii cheltuiti pentru garantarea faptului ca procesul va continua sa functioneze adecvat.
• Costul neconformitatii. Aici se adauga toti banii pe care trebuie sa-i cheltuiti deoarece procesul nu reuseste sa functioneze adecvat.

Abordarea orientata spre raportul calitate-pierdere
• Abordarea orientata spre raportul calitate-pierdere pune accentul pe pierderile cauzate de calitatea scazuta. Ea imparte pierderile dupa cum urmeaza:
• Pierderi tangibile. Acestea sunt pierderi rezultate din retusari, reparatii, lucrari din timpul garantiei s.a.m.d.
• Pierderi intangibile. Acestea sunt pierderi cauzate de oportunitati pierdute, ineficiente in sistem s.a.m.d.

20th April 2011 - ISO 9004 – Abordarea – Elemente de managementul calitatii » Noutati ISO

Despre InfoCert

Informatii online despre consultanta ISO, despre managementul calitatii si implementare ISO, certificare ISO 9001, 14001, 22000, 27001, 13485, HACCP, OHSAS 18001, SA 8000.
Citeste in continuare »

Recomandari

Organisme de certificare, Firme de consultanta ISO, Implementare OMFP 946 - Control intern managerial la Institutii publice, Cursuri auditori ISO externi/interni sisteme management, Marcaj CE de conformitate, ANRE