DHL Express EAU obtine certificarea ISO 20000
25 iulie 2012. DHL Express Emiratele Arabe Unite (EAU) a devenit primul furnizor de logistica din Orientul Mijlociu care a obtinut certificarea ISO 20000 pentru managementul serviciilor IT.
ISO 20000 este un standard international pentru calitatea serviciilor IT, care include puncte de referinta pentru cele mai bune practici, ajutand la o reorientare catre procese proactive, la imbunatatirea proceselor pentru generarea unor avantaje competitive si la alinierea serviciilor IT la strategia de afaceri.
Frank-Uwe Ungerer, manager national la DHL Express EAU, a comentat: “Obtinerea certificarii ISO 20000 este un pas remarcabil pe care l-am facut impreuna in calitate de companie pentru a ne diferentia in cadrul sectorului de logistica – aceasta realizare este mecanismul oficial prin care ne analizam serviciile, ea dandu-le clientilor nostri ocazia de a ne masura angajamentul.”
“Auditul de certificare ISO este un proces riguros, care foloseste principii stricte prin care se asigura faptul ca ne masuram performanta fata de inaltele standarde pentru a garanta ca serviciile IT oferite clientilor nostri sunt intotdeauna de cea mai buna calitate,” a adaugat Ungerer.
DHL Express EAU (www.dhl.co.ae) a reusit sa obtina certificatul ISO 20000 dupa ce s-a supus unei evaluari aprofundate realizate de Lloyds Register Quality Assurance (LRQA).
Praveen Sashi, directorul IT al DHL Express UAE, care a condus eforturile de certificare ISO 20000, a spus ca atingerea standardului a facut parte din angajamentul asumat de DHL in privinta calitatii serviciilor puse la dispozitia clientilor.
“Certificarea indeplineste strategia noastra de ansamblu, in centrul careia se afla clientul. Prin obtinerea certificarii ISO 20000, stabilim un punct de reper si le spunem clientilor nostri ca abilitatea noastra de a le oferi servicii de calitate este exceptionala, aliniindu-se standardelor internationale si contribuind la imbunatatirea calitatii serviciilor pentru a indeplini cerintele clientilor si pentru a creste nivelul acestora de incredere,” a spus Sashi.
Functionarea serviciilor IT este masurata cu ajutorul unor formulare individuale care masoara lunar performanta IT in functie de 25 indicatori cheie de performanta.
“Mai mult decat o simpla realizare, [ISO 20000] este un pas catre imbunatatirea continua a proceselor; acest lucru garanteaza ca procesele noastre nu fac decat sa se imbunatateasca, iar daca exista vreo abatere in aceasta directie, primim imediat o semnalizare, astfel incat suntem capabili sa o remediem, iar procesele sa continue sa functioneze la capacitatea lor maxima,” a adaugat Sashi.
Pentru a sarbatori obtinerea acestei importante certificari ISO, a avut loc o ceremonie in cadrul careia Brian Baxter, managerul national Lloyds, organismul de certificare ales de DHL, i-a inmanat certificatul ISO 20000 lui Frank-Uwe Ungerer, managerul national DHL Express EAU.
In timpul ceremoniei, Brian Baxter a declarat, la randul sau: “Cerintele stricte stabilite pentru a obtine certificarea ISO 20000 atesta angajamentul unei companii fata de calitate, iar DHL a excelat in aceasta privinta, dezvoltandu-si o infrastructura solida pentru a putea oferi servicii exceptionale. Dupa certificarea initiala, vom continua sa facem evaluari periodice la 6 sau la 12 luni si, pentru ca ne-au demonstrat deja angajamentul lor, suntem siguri ca vor continua sa isi mentina certificarea ISO”.