• Informații despre certificarea ISO, la un click distanță!

    » V-ati lovit pana acum de rigiditatea unor firme de consultanta ISO sau a unor organisme de certificare in a raspunde simplu la nevoile societatii dvs. de obtinere a unui certificat ISO sau, pur si simplu, de a primi doar anumite informatii? Doriti ca lucrurile sa fie mai simple?

    » Cere o COTATIE DE PRET sau alte informatii GRATUIT

Certificare ISO 9001 pentru Servicii de telecomunicatii mobile

1 mai 2012. Viva, furnizorul de servicii de telecomunicatii mobile din Kuweit, si-a consolidat pozitia printre companiile internationale dupa ce a fost distinsa cu certificarea ISO 9001 pentru cel de-al doilea an consecutiv, eveniment care a urmat unei riguroase evaluari a sistemului sau de management al calitatii si a serviciilor oferite clientilor sai.

Aceasta renumita certificare demonstreaza ca toate departamentele si sucursalele Viva sunt in conformitate cu standardele recunoscute international si cu cele mai bune practici din domeniu.

Din partea organismului de certificare ISO canadian SAI Global, dl Tawfiq Soukieh, director general al Global Experience Consulting Company (GEC), una dintre cele mai mari companii de management al calitatii din Kuweit, a acordat certificatul ISO dlui Salman Bin Abdul Aziz Al-Badran, directorul executiv Viva.

Comentand pe marginea certificarii, dl Al-Badran a declarat: “Suntem mandri ca am primit aceasta prestigioasa certificare; obtinerea certificatului ISO 9001 este o realizare care scoate in relief politica noastra orientata spre clienti si atentia pe care o acordam furnizarii celor mai bune servicii si produse disponibile in prezent, care indeplinesc nevoile si aspiratiile clientilor nostri. El consolideaza pozitia de lider a companiei Viva printre furnizorii de telecomunicatii din regiune.

Respectand liniile directoare ale Organizatiei Internationale pentru Standardizare, procedurile si documentatia VIVA urmeaza cele mai inalte standarde internationale. Cele mai importante operatiuni ale companiei au fost documentate si reunite intr-o retea interna de proceduri de lucru care acopera toate departamentele.”

“Eficienta acestor operatiuni a fost evaluata in mod regulat cu ajutorul indicatorilor cheie de performanta, care au fost si ei documentati pentru fiecare operatiune. Acest lucru i-a permis conducerii superioare sa atinga toate obiectivele si cea mai inalta performanta tehnica si administrativa, si sa obtina rezultatele asteptate intr-un timp record, in acord cu viziunea corporatiei noastre, cu politica si cu aspiratiile de extindere pe piata locala si in conformitate cu cerintele sistemului de management al calitatii ISO 9001 : 2008,” a adaugat Al-Badran.

Certificarea ISO 9001: 2008 este o asigurare internationala asupra calitatii, care le ofera companiilor indrumari despre cum sa garanteze calitatea operatiunilor si serviciilor lor. Compania Viva a fost foarte dornica sa isi implementeze acest standard ale calitatii pentru a oferi servicii care se conformeaza standardelor si celor mai bune practici recunoscute international, ca si procedurile de lucru si practicile administrative adoptate pentru a-si imbunatati continuu calitatea. Pentru mai multe informatii, vizitati www.viva.com.kw.

7th May 2012 - Certificare ISO 9001 pentru Servicii de telecomunicatii mobile » Noutati ISO

Despre InfoCert

Informatii online despre consultanta ISO, despre managementul calitatii si implementare ISO, certificare ISO 9001, 14001, 22000, 27001, 13485, HACCP, OHSAS 18001, SA 8000.
Citeste in continuare »

Recomandari

Organisme de certificare, Firme de consultanta ISO, Implementare OMFP 946 - Control intern managerial la Institutii publice, Cursuri auditori ISO externi/interni sisteme management, Marcaj CE de conformitate, ANRE