Certificare ISO 9001 pentru o firma de recrutare
Certificare ISO 9001 pentru Aligra Personnel
10 iulie 2012. In urma auditului independent extern efectuat de organismul de certificare ISO CQS, firma de recrutare britanica Aligra Personnel, cu cele patru sucursale ale sale din Wiltshire si Oxfordshire, a reusit sa obtina certificarea ISO 9001:2008. Aceasta prestigioasa distinctie a calitatii, recunoscuta pe plan mondial, reprezinta un standard international utilizat in intreaga lume drept punct de reper pentru calitate.
Certificarea primita de Aligra in conformitate cu acest standard consacrat la nivel international subliniaza angajamentul ferm al companiei fata de calitatea si excelenta serviciilor oferite clientilor. Avand in vedere faptul ca numai aproximativ 3% dintre companiile britanice detin acest certificat, Aligra ramane in prima linie a serviciilor de calitate puse la dispozitia clientilor.
Sedintele periodice strategice care au avut ca tema conformitatea cu standardul ISO au avut ca rezultat succesul auditului de certificare. Implicarea personalului si imbunatarirea continua au fost elemente care i-au oferit un ascendent sistemului intern de management al calitatii implementat de Aligra, demonstrand serviciile dinamice oferite clientilor inca de la infiintarea firmei.
Mark Neilson, directorul general Aligra, a fost foarte incantat de aceasta certificare ISO, declarand: “Dintotdeauna am fost mandri de serviciile pe care le oferim clientilor nostri. Prin obtinerea certificarii ISO 9001, datorata eforturilor si angajamentului asumat de personalul nostru, putem continua sa mergem mai departe si sa facem si mai multe afaceri.”
Stephen Berry, auditorul principal de la CQS Certified Quality Systems, a declarat ca a fost evident ca “politicile si obiectivele privind calitatea pe care si le-a implementat Aligra garanteaza serviciile eficiente oferite clientilor sai”.
Aligra functioneaza sub deviza Recrutare de calitate pentru oameni de calitate. Pentru mai multe informatii, vizitati www.aligra.co.uk.