Centrul de servicii otel, certificat ISO pentru mediu
Centrul de servicii otel ThyssenKrupp castiga certificarea ISO 14001 pentru mediu
6 octombrie 2011. Organismul de certificare german TÜV NORD a efectuat primul audit oficial privind mediul in centrul de servicii otel din Krefeld al companiei ThyssenKrupp si in sucursala sa din Radebeul, de langa Dresden. Impreuna cu sucursala din Mannheim, centrul de servicii otel ThyssenKrupp a primit certificarea EN ISO 14001 pentru sistemul sau de management al mediului.
Implementarea unui sistem corespunzator de management al mediului in centrul de servicii otel ThyssenKrupp a fost o premisa obligatorie pentru certificare. Ca rezultat al certificarii, toate procesele de productie au fost verificate pentru a garanta ca sunt prietenoase cu mediul si pentru a identifica potentialul lor de imbunatatire. Si mai mult, furnizorilor de produse si de servicii ale centrului de servicii otel ThyssenKrupp li se cere, de asemenea, sa se supuna acelorasi standarde pentru mediu.
ThyssenKrupp este un grup industrial diversificat. El are aproximativ 180000 angajati in peste 80 de tari si transforma ideile si inovatiile in solutii destinate progresului sustenabil. In anul fiscal 2009/2010, ThyssenKrupp a avut vanzari de peste 42 miliarde de euro.
Pentru ThyssenKrupp, inovatiile si progresul tehnic sunt factori cheie in gestionarea cresterii globale si in folosirea resurselor finite intr-o maniera sustenabila. Beneficiind de o excelenta expertiza tehnica in domeniile “materiale”, “mecanica” si “aparatura”, ThyssenKrupp le da posibilitatea clientilor sai de a obtine un avantaj pe piata globala si de a fabrica produse inovatoare intr-un mod eficient din punct de vedere al costurilor si al resurselor. Pentru informatii suplimentare, vizitati www.thyssenkrupp.com.