• Informații despre certificarea ISO, la un click distanță!

    » V-ati lovit pana acum de rigiditatea unor firme de consultanta ISO sau a unor organisme de certificare in a raspunde simplu la nevoile societatii dvs. de obtinere a unui certificat ISO sau, pur si simplu, de a primi doar anumite informatii? Doriti ca lucrurile sa fie mai simple?

    » Cere o COTATIE DE PRET sau alte informatii GRATUIT

Auto Windscreens obtine ISO 9001 (managementul calitatii)

Auto Windscreens castiga ISO 9001 si obtine un contract cu cea mai mare firma britanica de asigurari auto

14 mai 2012. Dupa ce si-a sarbatorit realizarea de a obtine certificarea sistemelor de management al calitatii conform standardului international ISO 9001:2008, compania Auto Windscreens a fost desemnata furnizorul preferat de parbrize al celei mai mari firme britanice private de asigurari auto, Autonet Insurance, pentru care va rezolva aproximativ 200 de plangeri in fiecare luna.

Ian Donaldson, directorul general al firmei Autonet Insurance, a declarat: “Pentru noi este important sa garantam ca toti clientii nu numai ca vor primi cel mai bun aranjament cand isi fac asigurarea, ci si ca vor avea parte de servicii exceptionale atunci cand ne solicita rezolvarea unei reclamatii. De vreme ce parbrizele sunt foarte des intalnite in accidentele auto, avem nevoie sa colaboram cu un furnizor cu experienta care sa se ocupe de asta in numele nostru – si tocmai l-am gasit in compania Auto Windscreens.”

Joy Cooper, director de vanzari la Auto Windscreens, a spus, la randul sau: “Suntem atat de incantati ca am obtinut un contract cu Autonet si suntem mandri ca serviciile pe care le furnizam continua sa capteze interesul pietei.”

Compania a obtinut de curand acreditarea sistemului de management al calitatii ISO 9001:2008 din partea Institutului Britanic de Standardizare (BSI). Standardul recunoaste companiile care ofera constant produse si servicii care indeplinesc cerintele clientilor si pe cele de reglementare si care si-au implementat sisteme si proceduri pentru a-si monitoriza si imbunatati continuu serviciile.

Toate procesele de afaceri din fiecare departament al Auto Windscreens au fost analizate pentru a fi siguri ca procedurile sunt in conformitate cu manualul calitatii. BSI a efectuat un program de audit in trei etape la sediul central din Chesterfield si in cele 21 de centre de montare ale companiei; procesul de certificare a durat opt luni de zile.

Mark Foster, director de servicii la Auto Windscreens, a spus si el: “Nu exista nicio indoiala ca stabilim noi standarde pentru servicii excelente acordate clientilor in domeniul nostru. Castigarea acestei acreditari nu numai ca ne ajuta sa ne administram compania eficient, ci le si arata clientilor nostri ca pretuim produsele si serviciile de inalta calitate si ca investim in sisteme eficace si in oameni exceptionali.”

Pentru mai multe informatii despre Auto Winscreens si Autonet Insurance, vizitati www.autowindscreens.co.uk si www.autonetinsurance.co.uk.

16th May 2012 - Auto Windscreens obtine ISO 9001 (managementul calitatii) » Noutati ISO

Despre InfoCert

Informatii online despre consultanta ISO, despre managementul calitatii si implementare ISO, certificare ISO 9001, 14001, 22000, 27001, 13485, HACCP, OHSAS 18001, SA 8000.
Citeste in continuare »

Recomandari

Organisme de certificare, Firme de consultanta ISO, Implementare OMFP 946 - Control intern managerial la Institutii publice, Cursuri auditori ISO externi/interni sisteme management, Marcaj CE de conformitate, ANRE