• Informații despre certificarea ISO, la un click distanță!

    » V-ati lovit pana acum de rigiditatea unor firme de consultanta ISO sau a unor organisme de certificare in a raspunde simplu la nevoile societatii dvs. de obtinere a unui certificat ISO sau, pur si simplu, de a primi doar anumite informatii? Doriti ca lucrurile sa fie mai simple?

    » Cere o COTATIE DE PRET sau alte informatii GRATUIT

Tratarea neconformitatilor in managementul calitatii

Controlati modul in care tratati neconformitatile (managementul calitatii ISO)

• Controlati modul in care tratati neconformitatile aparute
• Impartiti responsabilitati si autoritate in ceea ce priveste:
• Identificarea neconformitatilor serviciilor.
• Raportarea neconformitatilor serviciilor.
• Inregistrarea neconformitatilor serviciilor.
• Analizarea neconformitatilor serviciilor.
• Corectarea neconformitatilor serviciilor.
• Prevenirea neconformitatilor serviciilor.
• Asigurati-va ca toti cei din organizatia dvs. accepta responsabilitatea de a detecta si raporta atat neconformitatile serviciilor efective, cat si pe cele potentiale.
• Adresati-va nevoilor si asteptarilor clientilor chiar inainte de a dezvolta si implementa o solutie mai completa pe termen lung.
• Identificati cauzele de baza si asigurati-va ca actiunile dvs. corective se ocupa de aceste cauze.
• Monitorizati eficacitatea actiunilor dvs. corective pentru a garanta ca acea neconformitate a serviciului nu se va mai intampla niciodata.

22nd May 2011 - Tratarea neconformitatilor in managementul calitatii » Articole

Despre InfoCert

Informatii online despre consultanta ISO, despre managementul calitatii si implementare ISO, certificare ISO 9001, 14001, 22000, 27001, 13485, HACCP, OHSAS 18001, SA 8000.
Citeste in continuare »

Recomandari

Organisme de certificare, Firme de consultanta ISO, Implementare OMFP 946 - Control intern managerial la Institutii publice, Cursuri auditori ISO externi/interni sisteme management, Marcaj CE de conformitate, ANRE