Tratarea neconformitatilor in managementul calitatii
Controlati modul in care tratati neconformitatile (managementul calitatii ISO)
• Controlati modul in care tratati neconformitatile aparute
• Impartiti responsabilitati si autoritate in ceea ce priveste:
• Identificarea neconformitatilor serviciilor.
• Raportarea neconformitatilor serviciilor.
• Inregistrarea neconformitatilor serviciilor.
• Analizarea neconformitatilor serviciilor.
• Corectarea neconformitatilor serviciilor.
• Prevenirea neconformitatilor serviciilor.
• Asigurati-va ca toti cei din organizatia dvs. accepta responsabilitatea de a detecta si raporta atat neconformitatile serviciilor efective, cat si pe cele potentiale.
• Adresati-va nevoilor si asteptarilor clientilor chiar inainte de a dezvolta si implementa o solutie mai completa pe termen lung.
• Identificati cauzele de baza si asigurati-va ca actiunile dvs. corective se ocupa de aceste cauze.
• Monitorizati eficacitatea actiunilor dvs. corective pentru a garanta ca acea neconformitate a serviciului nu se va mai intampla niciodata.