• Informații despre certificarea ISO, la un click distanță!

    » V-ati lovit pana acum de rigiditatea unor firme de consultanta ISO sau a unor organisme de certificare in a raspunde simplu la nevoile societatii dvs. de obtinere a unui certificat ISO sau, pur si simplu, de a primi doar anumite informatii? Doriti ca lucrurile sa fie mai simple?

    » Cere o COTATIE DE PRET sau alte informatii GRATUIT

Instruirea personalului pentru a presta servicii de calitate

Instruiti oameni pentru a presta servicii de calitate

– Invatati angajatii cu sarcini executive cum sa:
• Incurajeze serviciile de calitate.
• Masoare costurile legate de calitate.
• Isi analizeze calitatea serviciilor.
• Se ocupe de sistemul de calitate a serviciilor.

– Invatati personalul cum sa:
• Aspire la excelenta.
• Aplice politicile calitatii.
• Atinga obiectivele calitatii.
• Monitorizeze si controleze procesele.
• Stranga si analizeze date referitoare la calitate.
• Rezolve problemele de calitate si sa identifice cauzele.
• Ia masuri corective si sa amelioreze calitatea.
• Comunice, sa interactioneze si sa lucreze ca o echipa.

– Dezvoltati proceduri care sa verifice ca tot personalul a primit toata instruirea de care are nevoie.
– Evaluati performanta personalului cu scopul de a identifica nevoile de instruire si dezvoltare.
– Asigurati-va ca personalul este calificat pentru indeplinirea sarcinilor.
– Atunci cand nu este calificat, asigurati-va ca obtine instruirea si experienta necesare.

3rd May 2011 - Instruirea personalului pentru a presta servicii de calitate » Articole

Despre InfoCert

Informatii online despre consultanta ISO, despre managementul calitatii si implementare ISO, certificare ISO 9001, 14001, 22000, 27001, 13485, HACCP, OHSAS 18001, SA 8000.
Citeste in continuare »

Recomandari

Organisme de certificare, Firme de consultanta ISO, Implementare OMFP 946 - Control intern managerial la Institutii publice, Cursuri auditori ISO externi/interni sisteme management, Marcaj CE de conformitate, ANRE