• Informații despre certificarea ISO, la un click distanță!

    » V-ati lovit pana acum de rigiditatea unor firme de consultanta ISO sau a unor organisme de certificare in a raspunde simplu la nevoile societatii dvs. de obtinere a unui certificat ISO sau, pur si simplu, de a primi doar anumite informatii? Doriti ca lucrurile sa fie mai simple?

    » Cere o COTATIE DE PRET sau alte informatii GRATUIT

Dezvoltarea planului calitatii si al auditului intern

Dezvoltarea planului calitatii si al auditului intern, conform ISO 9004 / 1993 pentru managementul calitatii produselor prelucrate

Dezvoltati un plan al calitatii

Dezvoltati un plan al calitatii. Dezvoltati si documentati un plan al calitatii ori de cate ori intentionati sa lansati un proiect de dezvoltare a unui nou produs, serviciu sau proces. Planul calitatii elaborat de dvs. ar trebui sa:
• Defineasca obiectivele calitatii pe care doriti sa le indepliniti.
• Aloce responsabilitati si autoritate pentru fiecare faza a proiectului.
• Expuna pasii de urmat pentru implementarea planului.
• Specifice testele, inspectiile si auditurile care trebuie efectuate.
• Explice cum poate fi modificat planul calitatii.

Dezvoltati un plan pentru auditul intern al calitatii

• Dezvoltati un plan pentru auditul intern al calitatii. Dezvoltati un plan de audit care sa descrie maniera in care vor fi evaluate in mod curent toate elementele si aspectele implicate in sistemul calitatii. Planul dvs. de audit intern ar trebui sa:
• Enumere activitatile si zonele care vor fi verificate.
• Precizeze calificarile pe care trebuie sa le aiba auditorii.
• Descrie modul in care vor fi raportate rezultatele auditului.

Efectuati audituri interne

• Efectuati audituri interne. Aceste audituri ar trebui sa evalueze:
• Structurile care privesc organizatia si interactiunile din cadrul acesteia.
• Politicile, procedurile, planurile si programele.
• Modelele de lucru si comportamentul personalului.
• Instrumentele, tehnologiile si echipamentul.
• Procesele, produsele si serviciile.
• Documentele, rapoartele si evidentele.
• Pregati rapoartele de audit intern. Aceste rapoarte ar trebui:
• Sa enumere neconformitatile, deficientele si cauzele.
• Sa recomande actiuni corective si preventive.
• Sa evalueze actiunile corective care au fost luate ca raspuns la auditurile calitatii din trecut.

6th May 2011 - Dezvoltarea planului calitatii si al auditului intern » Articole

Despre InfoCert

Informatii online despre consultanta ISO, despre managementul calitatii si implementare ISO, certificare ISO 9001, 14001, 22000, 27001, 13485, HACCP, OHSAS 18001, SA 8000.
Citeste in continuare »

Recomandari

Organisme de certificare, Firme de consultanta ISO, Implementare OMFP 946 - Control intern managerial la Institutii publice, Cursuri auditori ISO externi/interni sisteme management, Marcaj CE de conformitate, ANRE