• Informații despre certificarea ISO, la un click distanță!

    » V-ati lovit pana acum de rigiditatea unor firme de consultanta ISO sau a unor organisme de certificare in a raspunde simplu la nevoile societatii dvs. de obtinere a unui certificat ISO sau, pur si simplu, de a primi doar anumite informatii? Doriti ca lucrurile sa fie mai simple?

    » Cere o COTATIE DE PRET sau alte informatii GRATUIT

Articole

Intrebari si raspunsuri despre standardul ISO 9001

Standardul ISO 9001 poate fi aplicat afacerilor mici ? Standardul ISO 9001 este prefect aplicabil afacerilor mici; o multitudine de companii avand un personal de 2 pana la 10 angajati au decis sa se certifice ISO 9001. Putem obtine certificarea ISO fara implicarea unui consultant ? Da. Exista instrumente si proceduri care va pot ajuta […]

28th June 2013
Consideratii privind satisfactia consumatorilor in optica ISO 9001

Satisfactia consumatorilor reprezinta un aspect important in cadrul standardului de calitate ISO 9001 bazat pe derularea de procese. In cadrul standardului se recunoaste ca, desi procesele au un rol important in crearea unei organizatii eficiente, totusi indeplinirea cerintelor clientilor reprezinta elementul fundamental pentru succesul acesteia. Actualmente satisfactia consumatorilor este privita de multe organizatii ca un […]

21st June 2013
Care sunt neajunsurile legate de certificarea ISO 9001 ?

Neajunsurile cu privire la obtinerea certificatului ISO 9001 se refera la costurile asociate cu implementarea si mentinerea sistemului de management al calitatii. Veti avea nevoie ca o companie certificatoare (organism de certificare) sa vina periodic ( sase luni sau anual) pentru a verifica daca sistemul dumneavoastra de management al calitatii continua sa indeplineasca cerintele standardului […]

13th June 2013
Instruirea membrilor organizatiei cu privire la standardul ISO 9001

Certificarea ISO 9001 – Instruirea membrilor firmei despre standardul ISO 9001 Standardul ISO 9001 prevede o serie de cerinte pentru pregatirea profesionala a angajatilor, astfel incat fiecare membru al unei organizatii sa inteleaga care este rolul sau in cadrul performantei sistemului de management al calitatii si care este importanta acestui rol in cadrul organizatiei. • […]

7th June 2013
Cat dureaza obtinerea certificarii ISO ?

Aveti de gand sa obtineri certificarea ISO 9001; cat timp va dura aceasta procedura? Este una din intrebarile pe care le primim cel mai des. Raspunsul la aceasta intrebare depinde de nivelul de angajare si implicare al dumneavoastra si, foarte important, de marimea si complexitatea operatiunilor pe care le desfasurati. Ca si in cazul altor […]

22nd May 2013
Observatorii, conform standardului ISO 19011

Observatorii insotesc auditorii si sunt martorii activitatilor de audit. Cu toate acestea, observatorii ISO 19001 nu sunt membri ai echipei de audit si, in consecinta, nu exercita functii de auditori. Ei nu pot influenta auditul si nu pot interveni in desfasurarea auditului. Observatorii pot reprezenta organizatiile auditate, autoritatile de reglementare sau oricare alte parti interesate.

7th May 2013
Revizuirea ISO 9001 poate fi desfasurata la distanta ?

Poate fi sistemul de management al calitatii modificat de la distanta ? Tinand cont de existenta tehnologiei actuale, nu este nicio problema in folosirea pentru acesta activitatea a conferintelor desfasurate telefonic si prin intremediul internetului. Diverse activitati legate de revizuirea managementului calitatii ISO 9001 pot fi desfasurate la distanta atunci cand nu este posibil sau […]

19th April 2013
O lume in schimbare cu ajutorul standardului ISO 26000

Responsabilitatea sociala – o lume in schimbare cu ajutorul standardului ISO 26000 Cu peste 300 de participanti si mai mult de 50 de vorbitori din sectorul privat si public, incluzand organisme nationale de standardizare, forumul ISO 26000 organizat de ISO in noiembrie 2012 a reprezentat o oportunitate pentru a discuta despre experienta, cele mai bune […]

11th April 2013
Folosirea modelului ISO STD: sfaturi practice (TS 4)

Descriere Cursul reprezinta o introducere a folosirii modelului ISO STD in prezentarea standardelor internationale ISO si a altor astfel de produse. Cursul ofera o oportunitate de implicare activa de a lucra cu modelul ISO STD sub indrumarea unui editor tehnic ISO. Cursul a fost conceput pentru cei care sunt responsabili de pregatirea oficiala a standardelor […]

9th March 2013
Imbunatatirea continua a unui SMSI (ISO 27001)

Imbunatatiti-va continuu sistemul de management al securitatii informatiei (ISO 27001) • Imbunatatiti eficacitatea SMSI. • Folositi-va politicile privind securitatea pentru a imbunatati continuu eficacitatea SMSI-ului dvs. • Folositi-va obiectivele privind securitatea pentru a imbunatati continuu eficacitatea SMSI-ului dvs. • Folositi-va rezultatele auditurilor securitatii pentru a imbunatati continuu eficacitatea SMSI-ului dvs. • Folositi-va analizele manageriale pentru […]

27th February 2013

Despre InfoCert

Informatii online despre consultanta ISO, despre managementul calitatii si implementare ISO, certificare ISO 9001, 14001, 22000, 27001, 13485, HACCP, OHSAS 18001, SA 8000.
Citeste in continuare »

Recomandari

Organisme de certificare, Firme de consultanta ISO, Implementare OMFP 946 - Control intern managerial la Institutii publice, Cursuri auditori ISO externi/interni sisteme management, Marcaj CE de conformitate, ANRE